Friday, 10 July 2009

Hurgggghhhhhh!!!

i can't STOP THINGKING about HIM!! boleh jadi giler arr cmniee! tak taw ape terjadi pade i ouhhx...i SAYANG si dia sangat-sangat but bile i TANYE friends i patut ker i wat cmtuh...herrmm then die marah coz die pernah alami...but i RASE cm tak mampu ouhhh!..huemm Si dia terpakse pergi dekat Gf tuh huemm...i'm TRYING to be a good CHILL haha..! but biler tengok muke Gf die tuh hurrggg rase nk CEKIK jerr!!! huemm CHILL jerr laaa..memang bgus weeyy bagi orang yg kite SAYANG sangat-sangat kat orggg! best jerr rasenyee! nk mati BUNUH DIRI pon dah rase kat hati nie heerrrrrmmm
papepon !!!
i will be WAITING u

MEMENATKAN

HARI ni ?? hurggggg segalanya PENAT ouhh pagi tdi mummy dah BAEK ngan i RUPENYA i kene baek ngan ADIK i baru boleh die baik ngan i huerrrhh!!! SABAR je lox!...huemm then tadi kat pergi SEKOLAH kak da yg hantar haha die antar best sikit die BELANJA karipap! hahah favourite ouhhh uishh sedap...pastu sampai lerr sekolah nampak ERA & ALYA haha tengah berborak2 =) so JOIN lerrr then cam biase lerr masuk kelas mesti kene cek kuku,poket,baju,stokin,anak tdung,lencana,nama, hurggg sumeny COMPLATE! tapi hari nie best sikit belaja..walaupon tkdek MOOD so ...takdek lerr berapa layan sangat MOOD i yg GILAK ni! butbut tadi pagi YANA dtg die bgi kek ..hurgghh dah mkan dah taw taw jerrrr i suke kek coklat thanks to mak yana&yana...sedap doeehh!!..huemmm sambung balik cter cam biase lerrr sume budak sekolah akan dapat REHAt masing-masing tetiba GF si dia kat belkang meja i time mkan..grr then si dia kat belkang i so biler i pndang .. si dia pegi kat GF die!hurrrrrghh MENYIRAP gilerr wweeeyy! i ngan friends i..sume PEGI cmtuh smbil wat muke bengang! huhggggrhhh takpek i BAEK HATi bgi org yg i SUKE kat org yang llebih PENTING! then cm biase hhaa tdi blik skolah berborak dengan HAZWAN ahah bodo die !! ngumpat depan-depan haha bgus2 ! ahha iloveu larrh weyyyy! haha smpai nie jerr balik skolah terus tidor now ngah bngun gosok gg terus mkan ahah=))

Thursday, 9 July 2009

BESTfriend

kat bilik i... RAZIQ kawan jerr..die kawan terbaik i ever have! die bnyak bgi nasihat and selalu mengila bersama die! die tak merokokatiqs
raziq!
weeeyyy die nie?? nk taw ker? haha kawan baik DUNIA AKHIRAT Weeyy die nie baekkk snggat suke bagi NASIHAT kot kat i...ahaha tak taw doeh nk ckap ape TENTANG kau but kau baekkk sngat ..kau selalu jerr wat aku HAPPY aku sedih ke tak kerr kau selalu jerr tnye KEADAAN aku..gilerr kau nie best ahah time aku ade MASALAH ..kau jerr yg bnyak bgi NASIHAT ahah kau nie best larrhh weeyy SUMPA kau baekk! dulu aku ingat kau sombunk butbut kau tak rupenyee.......=) THANKS FOR EVERYTHINGS...

i Meet him today 9/7/09

Tadi PAGI mummy marah-marah tak pasal2 jerr naik PEKAK telinga !! asyik kene MARAH jerr marah tak kalau mak korang kate korang nie 'AKU DAH JAGA KAU TAK BERTERIMA KASIH' tak sngke pulak i ni HIDUP MENUMPANG dengan MUMMY KANDUNG sendiri huh! tapi i SABAR coz USTAZAH ckap SABAR jerr so i'm TRY to be CHILL and HARI nie juga kena amik REPORT CARD mummy tk dtg pon..huem and mase REHAT sume cm biase lerr pegi makan,minum,bergosip,memekak&segalanya,TERNAMPAK sidia so buat muka BENGANG kat die tkdek MOOD giler nk lyan die pastu kedengaran SUARA yana ..memanggil.nampak cm ade org jer kat situ rupenye sidia so buat muke bodo die tegur pon tk layan then die pegi macam tuh jerrr..pastu tnyer larh yana die ckap ape-ape tak,so yana pon bgtaw yg SIDIA telah KEMBALI pade GF die so ..dengan SEPANTAS KILATnye fishball yg ade kat tangan terus i BUANG kat dalam LONGKANG and MENANGIS! WIWIN,YANA&ERA dtg pujuk i..WIWIN memang dah pesan macm-macam but i wat bodo..huem coz i SYG die!....and pada pukul 12.00 kiteorng keluar skolah LEPAK kat kedai makan,makan maggi goreng yg tak berapa SEDAP tuh..! so dah habis mkan patah balik pegi sekolah ternampak SI DIA..di dalam kereta AZIM..huh! buat bodo jerr tak layan pon die ckap ngan i pon..i wat mlas nk ckap..huemm tkdek MOOD rasenye nk ckap ngan die time tuh..
i tak taw npe i asyik MOODY..grr tkdek mood rasenye weeyyy dengan PROBLEM family&si dia yg i kene tanggung&hadapi hemm tak mampu..weeyyy! huemm tadi HAMPIR nk melarikan diri dari rumah yg PENUH dengan PROBLEM yg menyakitkan HATI and rase smpai nk MATI! and tak spe PEDULI hati i yg telah lama TERLUKA huemm butbut FRIENDS sume bagi sokongan yg tak TERHINGGA jadi buat benda tuh BODOH sebenarnye tak gunee punye SETAN hasut FIKIRAN i haha=) so just LUPEKAN jerr larhh.. then tido kejap coz PENAT sngat pastu kedengaran SUARA lembut seperti DORAEMON(adik)kakak!!! ABG ****** sampai..bangun cepat! haha...i pon terus bangun dengan MOODY and BENGANG nyeee! rase nk pegi BUNUH itu budak laki! coz kat SEKOLAH die cm nk tknk LAYAN jer biler smpai UMAH i over gilerr MENYAMPAH pon ada butbut kerana SAYANG...SABAR jerr! and time tuh suruh die TURUN dulu coz nk pakai baju huhu..and bile TURUN tengok dorank dah MANDI-MANDA.,,so i pon DUDUK jerr lerr dengan MUKA yg amat MASAM,BENGANG,MENGANTUK,PENAT&sumenyee larrr..and SI DIA tnye bnyak kali kenape moody nie,kenape nie? semalam nk ckap ape...haha i pon cakap takdek ape! lupekan je pasal semlam..and die pon pegi terjun POOL balik then die ckap kat AZIM'aku taw npe die nie moody' i pon dengan TERKEJUTnye wat muke blur ahha!...then die pkai bju..i TENGAH DUDUK kat lampu yg hampir nk pupus haha! die nk tengok muke i time ckap ngan die ..i tknk coz i tkdek mood nk pandang die!bnyak kali i buat die BENGANG coz die ckap i wat muke CM SIAK! die pon TUMBUK lampu kat depan die SEBANYAK 3 kali coz 3 kali i wat die BENGANG!so i mintak maaf then die pon EXPLAIN sumenye kat i..so dengan hati yg KESIAN kat GF die i pon duk diam jelarhh dan LUAHAN HATI die dan tknk spe tahu,...hnye aku dan die PERKATAAN yg amat MENGEJUTKAN keluar dri mulut die adalahh******************************************....huemm (rasa lega) then now on9 sjer la mcm biase ..papai=)

Wednesday, 8 July 2009

BIRTHDAY GIRL

heyheyhey!..nk tunjuk gambar time kat party i!

thanks to kak lin=Dtime nie ngah pndang kamera lainthankss!

GRrrrrrr

adekah i nie di PERGUNAKAN?di PERMAINKAN? grrr betul kerr nie? please tell me this's not true!!
OMG! i can' stop thingking about him!! grrrr what can i do! please HELP me!...if i tak dpat die tknk COUPLE dah!

Monday, 6 July 2009

THANKS

thanks coz sesape yg FAHAM & dtg PARTI i last night ..best kot but if i ade tak layan sesape sorry busy kot smalam kelam kabut gilak! umm thanks to KAK YAZ & ABG SHAH coz faham mimie=) ilove both of u UNTIL dead larrr..and thanks to FRIENDS coz bgi PRESENT at i=) i MENGHARGAINYA..thanks again haha..
iloveu weeyy semalam best gilak weeyy!